Thursday 8 February 2018

5 Trick Pilih Baju Pengantin WAJIB IKUT! Barulah Pengantin Berisi Nampak Langsing


Related image


Bagi bakal pengantin yang agak berisi or lebih senang consider as 'chubby' mesti tengah kusut kepala kan nak diet apa semua.. yela bukan apa kan.. takot nanti masa nak sanding, baju sendat padat apa semua.. Kalau boleh, kita pada masa hari berbahgia tu nak nampak lebih slim melim kan.. Hehehe.. Okay okay.. Jangan risau.. Admin akan kongsikan 5 trick pemilihan baju pengantin untuk nampak langsing masa majlis perkahwinan korang nanti!


1# MATERIAL FABRIK YANG TEPAT

Related image

Dari segi pemilihan fabrik, admin sarankan untuk bakal pengantin yang agak berisi nie untuk memilih fabrik yang lebih lembut dan polos seperti sifon, sutera ataupun satin yang tak terlalu berkilat untuk nampak langsing! and.. please jangan pilih kain yang jenis jersey or fabrik yang jenis melekat di badan kerana ia akan menampakkan lagi susuk tubuh korang tu.


2#POTONGAN PAKAIAN

Related image


Pemilihan busana dengan cetusan sexy shoulder membiaskan ilusi terbaik pada bahagian atas badan terutamanya yang mempunyai rangka bahu yang besar dan lebar tau. Pilihan samada bukaannya melewati paras bahu(off shoulder) mahupun sehingga ke pangkal dada. Then, potongan kolar berbeantuk v-shape juga sesuai dan akan memberikan kesan leher korang lebih jinjang

3#AKSESORI YANG SESUAI

Related image


Memilih aksesori yang sesuai dan juga ideal juga main peranan tau.. In fact, pemilihan subang, veil, crown dan kasut mampu untuk menampakkan korang langsing masa hari perkahwinan korang nanti. Untuk pengantin berisi pemakaian kasut tumit tinggi amat penting untuk nampak langsing kerana ia akan memberi kesan tubuh badan korang lebih jinjang. 


4#FABRIK YANG BERMOTIF

Image result for FABRIK BAJU PENGANTIN BERMOTIF

Sekiranya fabrik yang korang pilih tu ada motif atau bercorak, make sure korang elakkan pilih motif yang horizontal atau saiz corak tu terlalu besar. Tapi seeloknya korang pilih corak atau motif yang vertical sebabnya ia akan membuatkan effect nampak lebih langsing.

5#MEMAHAMI BENTUK TUBUH ANDA
Related image

Haaa.. yang nie last trick pilih baju pengantin yang korang wajib ikut! Barulah korang nampak langsing, selim melim gitu.. Korang kene kenalpasti korang dalam kategori yang mana satu..Then, korang kne tengok jenis dress yang mana sesuai untuk tubuh badan korang tu..



NAK JIMATKAN DUIT UNTUK MAJLIS PERKAHWINAN ANDA? INILAH CARANYA!

PAKEJ JIMAT POKET 
HANYA RM12.80/PAX SAHAJA!!


.
.
.

Untuk bakal pengantin kat luar sana jangan lepaskan peluang yang paling meriahh ini. Yang penting anda pilih MAHLIGAI IMPIAN sebagai perunding perkahwinan anda !!! Kenapa perlu pilih kami? Jawapannya ada di bawah :
.

.
PAKEJ MELETOP  

 
                         ðŸ”¥ Pakej Prestige RM 15.80 (DISKAUN RM3000)
🔥 Pakej Majestic RM 28.80 (DISKAUN RM4000)
🔥 Pakej Royale RM36.80 (DISKAUN RM6000) 



Related image.

.KEISTIMEWAAN KAMI :


 - Mempunyai 5 cawangan terbesar di Malaysia

 - Pilihan Utama Katering Untuk Fashion Show Hatta Dolmat
 - One Stop Centre

 - Norman Hakim & Memey Suhaiza sebagai DUTA kami

 - Kami syarikat SDN BHD dan sudah berpegalaman menjayakan 7,000 majlis perkahwinan.
.
.
Antara testimoni dari pelanggan yang kami sayangi..

Nur Adibah (23/12/2017 - Pakej Prestige) 
"Terima kasih kerana menguruskan majlis saya. Makanan semua sedap, pelamin cantik,khemah on time, baju pengantin pun menepati apa yang kitorg nak. Makanan pun cukup siap terlebih lagi boleh bawak berkat. Thanks sgt team Mahligai Impian sebab menjayakan kitorg punya majlis. Hopefully korang punya team dikenali dan success"

 Kharudin ( 24/12/2017 - Pakej Majestic )
" Assalamualaikum, maaf lambat balas. Lepas kenduri hari tu sibuk memanjang. Ni baru lega sikit boleh rehat. Nak bagitahu ni, hari tu kenduri servis memang sangat-sangat bagus, semuanya tip-top. Makanan pula memang sangat-sangat sedap. Memang tak rugi langsung ambil catering Mahligai Impian. Apa yang saya nak semua dapat. Terima kasih kepada team Mahligai Impian sebab banyak melayan dan memenuhi kehendak kami. Memang saya akan recommendkan kepada kawan-kawan dan saudara-mara yang lain. Saya doakan semoga Mahligai Impian terus maju dan berjaya." 

Puan Sofea ( 23/09/2017 - Pakej Royale )
" Alhamdulillah, semua okey, berjalan lancar dan servis terbaik! Akak nak bagi kredit kepada yang incharge majlis pada hari tu sebab semuanya under control. Sepanjang majlis semua okey. Akak nak bagi 5 bintang. Makanan semua puas hati dan sedap. Ramai yang bertanya ambil katering dari mana. Dan akak nampak ramai yang ambil pamphlet Mahligai Impian. Terima kasih Mahligai Impian, semoga Mahligai Impian terus efficient dan success. 
.
.
Testimoni-testimoni lain :
.
Apa tunggu lagi? Hari ini, Offer ni memang ada kekosongan, tapi esok belum tahu dijamin ada. Sekarang kami terima tempahan bertali arus.
Pelbagai promosi gempak & peraduan menarik menanti anda ! Sila tinggalkan no telefon anda di ruang komen atau hubungi terus pakar perunding perkahwinan kami : -
📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞
011 – 39297949
011 – 39297949

No comments:

Post a Comment