Sunday 7 January 2018

Nak Kurus Sebelum Kahwin? Buat 6 Tips Diet Ini Bersama Encik Tunang, Barulah Ada Semangat!

Related image

Bimbang memikirkan baju pengantin yang bakal anda sarungkan nanti? Apakah ia masih kekal ukurannya?? Nak kurus sebelum kahwin ?? Untuk elakkan anda berteka teki dengan ukuran badan, apa kata lakukan diet sebelum menjelang hari perkahwinan..

Untuk rasa lebih bersemangat, ajak encik tunang diet bersama anda dengan menggunakan 6 tips diet ini agar uolls berdua dapat sama-sama kurus sebelum kahwin!!


#1 Berkongsi Makanan
Pergi makan berdua di luar? Mesti selalu kan? Hee.. Jadi, ambil kesempatan untuk menjadi langsing. Pesan satu jenis makanan, lalu bagi dua untuk anda berdua berkongsi makanan. Kan sweet gituuuu.. TAPI!! Hidari memesan makanan dalam saiz besar untuk dihabiskan seorang sahaja.


#2 Bersenam Berdua
Selalu rasa liat nak workout sebab tiada peneman kan.. Bila ada peneman, dia punya semangat lain macam!Haa... Jadi, apa kata ajak si dia untuk menemani anda ketika bersenam.


#3 Menonton Tetapi Tidak Mengunyah
Kalau tak mengunyah sambil menonton wayang atau televisyen memang tak sah kan? Kerepek lah, popcorn lah, coklat lah dan sebagainya. Even nampak kecik tapi yang tu yang potensi untuk menanbahkan inci dekat pinggang tu sangat besar! So, behave sikit mulut and tangan tu..

#4 Tentukan Jenis yang Akan Diamalkan
Tetapkan cara diet yang sederhana dengan menggantikan nasi putih kepada brown rice dan gantikan menu makan malam hanya dengan buah buahan sahaja.

#5 Punishment dan Rewards
Jadikan program diet ini seperti satu perlumbaan atau pertandingan di mana rewards akan diberi jika dapat capai target. Contohnya, dapat capai target turun 2kg dalam masa seminggu, uolls boleh Cheat Day sehari. Tapi.... jika tak capai target yang sepatutnya, denda akan dikenakan. Contohnya, tak dapat capai target 2kg dalam masa seminggu, kena workout hari hari. Confirm menjadi kalau gunakan taktik nie.

NAK TAK KALAU KAMI TAJA MAJLIS PERKAHWINAN ANDA BERNILAI RM5,000??


No automatic alt text available.

.
.
.

Untuk bakal pengantin kat luar sana jangan lepaskan peluang yang paling meriahh ini. Yang penting anda pilih MAHLIGAI IMPIAN sebagai perunding perkahwinan anda !!! Kenapa perlu pilih kami? Jawapannya ada di bawah :
.

.
PAKEJ MELETOP  


                        ðŸ”¥ Pakej Prestige RM 15.80 (DISKAUN RM2000)
🔥 Pakej Majestic RM 28.80 (DISKAUN RM4000)
🔥 Pakej Royale RM36.80 (DISKAUN RM5000) 



Related image.

.KEISTIMEWAAN KAMI :


 - Mempunyai 5 cawangan terbesar di Malaysia

 - Pilihan Utama Katering Untuk Fashion Show Hatta Dolmat
 - One Stop Centre

 - Norman Hakim & Memey Suhaiza sebagai DUTA kami

 - Kami syarikat SDN BHD dan sudah berpegalaman menjayakan 7,000 majlis perkahwinan.
.
.
Antara testimoni dari pelanggan yang kami sayangi..

Nur Adibah (23/12/2017 - Pakej Prestige) 
"Terima kasih kerana menguruskan majlis saya. Makanan semua sedap, pelamin cantik,khemah on time, baju pengantin pun menepati apa yang kitorg nak. Makanan pun cukup siap terlebih lagi boleh bawak berkat. Thanks sgt team Mahligai Impian sebab menjayakan kitorg punya majlis. Hopefully korang punya team dikenali dan success"

 Kharudin ( 24/12/2017 - Pakej Majestic )
" Assalamualaikum, maaf lambat balas. Lepas kenduri hari tu sibuk memanjang. Ni baru lega sikit boleh rehat. Nak bagitahu ni, hari tu kenduri servis memang sangat-sangat bagus, semuanya tip-top. Makanan pula memang sangat-sangat sedap. Memang tak rugi langsung ambil catering Mahligai Impian. Apa yang saya nak semua dapat. Terima kasih kepada team Mahligai Impian sebab banyak melayan dan memenuhi kehendak kami. Memang saya akan recommendkan kepada kawan-kawan dan saudara-mara yang lain. Saya doakan semoga Mahligai Impian terus maju dan berjaya." 

Puan Sofea ( 23/09/2017 - Pakej Royale )
" Alhamdulillah, semua okey, berjalan lancar dan servis terbaik! Akak nak bagi kredit kepada yang incharge majlis pada hari tu sebab semuanya under control. Sepanjang majlis semua okey. Akak nak bagi 5 bintang. Makanan semua puas hati dan sedap. Ramai yang bertanya ambil katering dari mana. Dan akak nampak ramai yang ambil pamphlet Mahligai Impian. Terima kasih Mahligai Impian, semoga Mahligai Impian terus efficient dan success. 
.
.
Testimoni-testimoni lain :
.
Apa tunggu lagi? Hari ini, Offer ni memang ada kekosongan, tapi esok belum tahu dijamin ada. Sekarang kami terima tempahan bertali arus.
Pelbagai promosi gempak & peraduan menarik menanti anda ! Sila tinggalkan no telefon anda di ruang komen atau hubungi terus pakar perunding perkahwinan kami : -
📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞
011 – 39297949
011 – 39297949


DUTA : Memey Suhaiza


Pelamin dan Dekorasi 


          Antara Pilihan Pelamin   




Image may contain: people sitting, table, indoor and food
Meja makan beradap

Peralatan 


  kek pelbagai design

           011 – 39297949
           011 - 39297949 
        atau Whatsapp

               http://hotpakej.wasap.my
                 http://hotpakej.wasap.my

No comments:

Post a Comment