Wednesday 20 September 2017

DASAR WEDDING PLANNER PENIPU!! HABIS MELAYANG DUIT AKU

Related image

Mencari 'wedding planner' bukanlah senang tau uolls. 
Ramai yang bagus-bagus, tapi nak cari yang 'ngam' susah tau. 
8 Tips ini mungkin dapat membantu anda.
Image result for wedding planner
#1: Lokasi
Pilih perancang perkahwinan yang lokasinya berdekatan dengan tempat majlis anda akan berlangsung. Sebabnya, jika berhampiran, beliau berkemungkinan besar ada 'connection' yang banyak di sana atau pernah bekerja di lokasi majlis anda serta pernah bekerjasama dengan vendor-vendor sekitar lokasi.

Related image
#2: Vendor pilihan
Selalunya perancang perkahwinan ada vendor-vendor 'favourite' beliau. Daripada kad kahwin hinggalah ke pilihan pelamin dan bunga.Sebab, ia akan ambil sedikit masa untuk mengenali vendor pilihannya ini untuk mengetahui 'style' dan citarasa perancang perkahwinan anda ini.
Image result for wedding planner
#3: Personaliti
Cari perancang perkahwinan yang anda betul-betul selesa dan suka. Jika anda sendiri tidak berkenan dengan perancang perkahwinan anda, bukan apa takut nanti akan menambahkan stress pula. Nak nak lagi jenis yang tak jenis punctual pastu belagak! susah tau nanti nak deal..
#4: Pengalaman
Lebih baik jika anda mengambil khidmat perancang perkahwinan yang ada pengalaman. Mereka lebih arif tentang selok belok dunia persiapan perkahwinan. Mereka sudah bersedia untuk perkara-perkara yang tidak diduga dan ada penyelesaian untuknya. Selain itu, mereka juga ada banyak 'connections'. Namun, jika anda mahu memberi peluang kepada perancang perkahwinan yang baru meningkat naik pun tidak salah. Selagi anda percaya dan yakin dengan kemampuan mereka, go ahead.
Image result for pakej perkahwinan mahligai impian 2017
#5: Masa
 Perhatikan masa yang diambil untuk menjawab call/whatsapp anda. Jika beliau ambil masa yang lama, atau banyak kali sangat menunda pertemuan, pertimbangkan untuk ambil perancang perkahwinan yang lain. Memang bukan anda seorang saja bakal pengantin yang beliau perlu uruskan, tapi sepatutnya, anda patut mendapat perhatian yang setimpal dan sepenuhnya.. Anda berhak untuk wang yang anda laburkan!
Related image
#6. Portfolio
Macam masa anda pilih jurufoto, anda kena ada rasa teruja dan 'amazed' bila melihat gambar-gambarnya, begitu juga dengan perancang perkahwinan. Anda kena ada rasa 'wow' apabila melihat portfolionya. Jika anda rasa tidak teruja, mungkin anda lebih sesuai dengan perancang perkahwianan yang lain.
Image result for mahligai impian
#7: Citarasa
Untuk berkolaberasi, yang penting sekali adalah jika anda 'ngam' atau lebih tepat rasa selesa bila dengan depa. Paling bagus jika anda suka 'taste'-nya. Bagaimana beliau menghias kerusi, pilihan bunga dan sebagainya. Jika anda sendiri tidak gemar akan 'taste'-nya,besar kemungkinan akan ada rasa kurang senang kelak.
Image result for pakej perkahwinan mahligai impian 2017
#8: Citarasa anda
Perunding perkahwinan yang sesuai akan dapat memberi tambahan idea atau mencantikkan lagi idea asal anda dan pasangan anda dan bukannya cakap 'INI Tak boleh, itu tak boleh.' dan paksa anda ikut ideanya sahaja. Selalu ingat yang ini adalah majlis anda dan pasangan bukannya majlis dia! Cari perunding perkahwinan yang sama teruja dengan anda tau uolls :*

KINI, Mahligai Impian mampu merealisasikan impian anda.. bersesuaian dengan slogan kami "Impian anda, kami penuhi"
Related image


Related image


Kami nak beri  tiket untuk ke masjis Norman dan Memey untuk 10 orang yang bertuah..Sila kunjungi ke website kami untuk tahu lebih lanjut.



Kunjungi website kami di:


Image result for visit us icon

                           http://www.mahligaiimpianpahang.com/



Pelbagai promosi gempak & peraduan menarik menanti anda ! Sila tinggalkan no telefon anda di ruang komen atau hubungi terus pakar perunding perkahwinan kami : -
📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞
019 – 304 5121
019 – 304 5121


No comments:

Post a Comment