Wednesday 27 September 2017

HABIS KENDURI AKU.. AKU NAK MAKAN APA DEKAT TETAMU AKU!!


Anda takut ditipu dalam memilih servis katering? Di sini kami sediakan 7 panduan cara memilih servis katering dan bagaimana untuk elak daripada ditipu.
Memilih servis katering adalah perkara asas yang perlu pengantin tahu selain daripada barang hantaran dan persiapan untuk majlis perkahwinan nanti. Selalunya pemilihan servis katering ini dilakukan oleh kedua ibu bapa pengantin kerana mereka mempunyai pengalaman yang luas dalam perkara ini. Berikut disertakan cara memilih servis katering dan bagaimana untuk elak daripada ditipu.
1# Quotation
Quotation ialah perkara yang paling penting sebelum berurus niaga lebih terperinci. Dapatkan quotation yang lengkap mengenai servis katering yang ditawarkan termasuk jenis makanan, harga makanan dan peralatan yang digunakan.



2# Pilih Katering yang Menawarkan Tawaran Menarik
Selain daripada harga, pilih katering yang menawarkan tawaran lebih menarik seperti jumlah makanan untuk berapa orang dan jenis makanan yang ingin disediakan. Elak katering yang menyediakan makanan kurang daripada jumlah tetamu yang dijemput.


Foto Mahligai Impian Pahang.


3# Food testing
Pastikan anda mencuba makanan yang dipilih dan membuat pilihan tepat. Jangan nanti pada hari perkahwinan, jenis makanan yang anda pilih tidak sama seperti yang terdapat di dalam gambar. Rasanya apatah lagi jika anda tidak merasa makanan tersebut sewaktu berurusan dengan pihak katerer.



           
4# Face-to-Face
Pergi berjumpa sendiri pihak katerer yang anda telah pilih. Jangan wakilkan sesiapa sama ada kawan, sepupu, saudara mara atau sesiapa sahaja untuk berjumpa dengan pihak katerer. Ini untuk dielak daripada ditipu.
Foto Mahligai Impian Pahang.
Foto Mahligai Impian Pahang.

5# Research
Buat sedikit research tenting syarikat katering yang ada di Malaysia. Cuba bandingkan harga antara servis katering setiap daripada katering yang ada. Pilih mengikut kemampuan anda dan jangan memilih mengikut hawa nafsu.


6# Cara Bayaran
Elakkan daripada ditipu mengenai cara bayaran dan caj tambahan yang dikenakan. Dapatkan maklumat mengenai cara bayaran dan caj lengkap katering yang anda pilih. Lebih elok tidak memberi atau membayar kesemua jumlah bayaran dahulu. Bayar secara ansuran atau separuh bayaran sebelum majlis dan separuh bayaran lagi selesaikan selepas majlis.

                     
7# Tema Majlis
Ini ialah perkara yang selalu dipandang enteng oleh sebilangan pengantin. Pilih katering yang bersesuaian dengan tema majlis perkahwinan anda. Jika tema majlis perkahwinan anda bertemakan Arabian, pilihlah makanan yang ada unsur makanan Arab. Ini sedikit sebanyak memberi tetamu pengalaman berlainan di majlis perkahwinan yang mengujakan.

Foto Mahligai Impian Pahang.
Walaubagaimanapun, dalam memilih servis katering pastikan anda memilih katerer yang betul-betul anda percayai. Ini semua berkaitan dengan soal jumlah duit yang akan dilaburkan untuk majlis perkahwinan anda. Seeloknya berbincanglah dengan pasangan anda dan kedua-dua ibua bapa anda. Pastikan anda tidak ditipu.




” Norman Hakim dan Memey Suhaiza merupakan DUTA RASMI Mahligai Impian sejak 15 Mac 2017 “


 Jutaan terima kasih kepada Pasangan Bahagia ini kerana sudi menjadi sebahagian daripada keluarga Mahligai Impian Events & Wedding Sdn Bhd
JIKA KAMI OFFER ANDA UNTUK PAKEJ ALL IN ONE PERCUMA PELAMIN & ANDAMAN DENGAN HARGA YANG MENGGILA, ADA YANG BERANI MENOLAK..?!
.
.
.

Untuk bakal pengantin kat luar sana jangan lepaskan peluang yang paling meriahh ini. Yang penting anda pilih MAHLIGAI IMPIAN sebagai perunding perkahwinan anda !!! Kenapa perlu pilih kami? Jawapannya ada di bawah :

.

.

       PAKEJ HOT PROMO ðŸ“¢ðŸ“¢ 
[Terhad 20 pasangan terawal]


🔥 Pakej Lengkap PROMOSI RM17.80
(Percuma Pakej Honeymoon Langkawi/Cameron Highland/Pulau Pangkor)

.

.


      PAKEJ MELETOP LAIN ðŸ“¢

 
 
 
 
 
 
 
                                  


 










🔥 Pakej Standard Ekonomi RM10.80
🔥 Pakej Standard RM11.80
🔥 Pakej Lengkap Ekslusif RM29.80
.
.
.
.KEISTIMEWAAN KAMI :

 - Mempunyai 5 cawangan terbesar di Malaysia
 - Pilihan Utama Katering Untuk Fashion Show Hatta Dolmat
 - One Stop Centre
 - Norman Hakim & Memey Suhaiza sebagai DUTA kami
 - Kami syarikat SDN BHD dan sudah berpegalaman menjayakan 7,000 majlis perkahwinan.
.
.
Antara testimoni dari pelanggan yang kami sayangi..
En shamsuri:
Assalamualaikum.. sy sangat berpuashati dengan perkhidmatan dengan mahligai impian catering. Terima kasih saya buat crew mahligai yang sangat cekap dan saya bagi 10/10 dan 5 bintang.
.
.
Testimoni-testimoni lain :
.
Apa tunggu lagi? Hari ini, Offer ni memang ada kekosongan, tapi esok belum tahu dijamin ada. Sekarang kami terima tempahan bertali arus.
Pelbagai promosi gempak & peraduan menarik menanti anda ! Sila tinggalkan no telefon anda di ruang komen atau hubungi terus pakar perunding perkahwinan kami : -
📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞
019 – 304 5121
019 – 304 5121


DUTA : Memey Suhaizah


Pelamin dan Decorasi 


                    Antara Pilihan Pelamin   


Image may contain: people sitting, table, indoor and food
Meja makan beradap


Peralatan 


  kek Pelbagai design

           019 – 304 5121
           019 – 304 5121
        atau Whatapp

                 http://weddingconsultantmic.wasap.my
                   http://weddingconsultantmic.wasap.my

No comments:

Post a Comment