Saturday 9 September 2017

NORMAN HAKIM NAK KAHWIN LAGI??




Senyap-senyap artis selebriti pelakon Norman Hakim telah merancang untuk menjalankan majlis persandingan untuk kali ke 2. 


Duta kepada syarikat Katering Mahligai Impian Norman hakim & isterinya Memey suhaizah dikatakan akan mengadakan persandingan sekali lagi bagi meraikan ulang tahun perkahwinan mereka yang ke enam. Apa yang menariknya akan turut sama hadir ialah Abby abadi iaitu bekas isterinya tetapi masih lagi menunggu persetujuaan dari Keluarga Abby.



Image result for abby abadi dan norman







Sungguh indah hubungan antara keluarga mereka selepas bergelut dengan kontroversi sebelum ini. Namun keikhlasan mereka terserlah apabila sering bergambar bersama dan meraikan majlis bersama-sama. Kami doakan supaya ikatan yang baik itu akan terus terbina hingga ke akhir hayat.

Pengumuman perancangan majlis persandingan itu di beritahu pada Sidang Media bersama Duta Mahligai Impian 29 Og0s yang lepas di Mutiara Damansara, Selangor.




Perasmian Duta Mahligai Impian baru-baru ini...





Related image

Kami nak beri  tiket untuk ke masjis Norman dan Memey untuk 10 orang yang bertuah..
Sila kunjungi ke website kami untuk tahu lebih lanjut


Kunjungi website kami di:


Image result for visit us icon

                                   http://www.mahligaiimpianpahang.com/



Pelbagai promosi gempak & peraduan menarik menanti anda ! Sila tinggalkan no telefon anda di ruang komen atau hubungi terus pakar perunding perkahwinan kami : -
📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞📞
019 – 304 5121
019 – 304 5121





No comments:

Post a Comment